bakfull&jävlig

Godkväll bloggen! Missed me? Ofcourse you have ;). Har inte haft tid helt enkelt, annat som stått i vägen liksom. Ska berätta om min gårdag tänkte jag. Oj vilken rolig kväll vi hade! Inte en tiopoängare kanske men jag hade kul, och det tror jag nog att alla andra också hade som jag var med :). Kvällen började med förfest hos oss med Emil såklart, Nathalie, Jennie och så Linnéa en tjej som jobbar med Natta var här en stund hon också. Vi drack och bara hade allmänt trevligt. När klockan började bli lite mycket åkte vi in till stan där krogen stod på schemat. Denna gång var det extremt dött när vi kom in, usch vad det var tråkigt. Alla var helt nere..men när klockan blev halv ett så var det äntligen fullt ös på dansgolvet. Denna gång dansade vi inte till stängning men dansade kan jag säga att vi gjorde ;). riktigt kul! Lagomt full å allt. Inge kräka som tur var. Man är så förbannat bakis om man spytt dan innan. i alla fall då, när vi blev less på krogen gick vi hem. Jennie hade gått i förväg, stackarn hur vågade hon gå själv i denna stora stad? Jag menar, det är ju inte direkt Kalix eller Gällivare ;). Men hon klarade sig, vi hittade varann till slut. Då bi mött upp henne så gick vi till donken och alla köpte sig ett mål förutom jag av någon konstig anledning ;S..brukar alltid göra det, fast det var ju bra  då slapp jag bli fetare. haha! När alla ätit klart så gick vi ner till tunnelbanan tog tåget hem och när vi var hemma fick jag för mig att dricka mer. Men det var ingen bra idé för när jag vaknade halv åtta imorse så var jag ännu full. Usch, huvudet bara snurrade. Gick en sväng på toa och sen gick jag och surrade med Natta och Jennie som också var vakna. Blev tröttare så jag gick och la mig igen. Kring tio vaknade vi och då var det dags att stiga upp. Bakfull och jävlig, men man kan ju inte sova bort hela dagen!! När jag är ledig så vill jag göra saker. Fast å andra sidan, det kan ju vara skönt att sova riktigt länge också. Men idag blev det inte så..Nathalie och Jennie åkte hemåt och sen satte jag och Emil igång senaste avsnittet av Lost..åt lite chips..åh jättegott till frukost. NOT! Men kag orkade verkligen inte göra mat. Fast vänta, jag åt ju en macka också. Jippi. Nåväl, när vi sett klart det så messade Karin (en gammal klasskompis från Luleå) och sa att hon var i Stockholm nu så då var det bara för mig att byta om och göra mig klar. Åkte till stan vid ett, strosade runt i flera timmar och vid fem var allting stängt. Då följde jag med Karin och Kajsa till deras hotellrum, satt där ett bra tag och snackade sen blev klockan på tok för mycket och dom skulle iväg och äta. Så jag tog tunnelbanan hem och här sitter jag. Lägenheten är städad och jag är mätt. Åt lite ägg och en macka. Jag orkar verkligen inte göra riktig mat idag, finns inge ork i min kropp för det.

Shoppade såklart lite idag med, två klänningar från Gina..orkar inte lägga in bild. Another time maybe.

Bilder från igår finns på pixbox. Sitter och väntar på att Emil ska kommer hem..men det är jättelänge kvar. Jag är trött, sliten, behöver en dusch, godissugen och bara allmänt less. Vet ej varför. Äsch.


Gårdagen. Gammal skruttig klänning från förra året ifrån Gina.


Dagens. Typisk dagen-efter klädsel. Rutiga Ballerina, Bikerjacka, strumpbyxor och tunika. Finns det någon bekvämare klädsel att bära på stan? Förutom mjukisdress, men det vill jag inte ha ;d hatten fick också sitta på, men bara på bilden!

hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0