dålig på uppdatering

Hej hej nu har vi rast på jobbet, är jättetrött idag efter en lång och skön ledighet som verkligen behövdes. Men det var mindre kul igårkväll när jag i gick och la mig, kände hur ångesten sakta men säkert började krypa fram då jag insåg att fan, imorgon ska man upp och jobba. Usch så jobbigt det var, ville bara gråta. Var inte långt ifrån, men det känns dock skönt att det är helg igen om 3 dagar :P. Soft! Har ju bara 8 arbetsdagar kvar till egypten så det känns riktigt härligt :)..är ju 10 dagar kvar tills vi åker och jag är så himla glad över att komma ifrån Sverige ett tag! härligt :).

Igår hann jag inte blogga eftersom vi hade en Evin&Emil-dag..mycket mysigt! Gick runt i stan och shoppade lite småsaker inför egypten, åt pizza och det satt fint som bara den ;). Sen åkte vi hem och myste framför en film med Godis&Chips. Känner att jag har tryckt en massa onyttigheter under påskhelgen så från och med idag och fram till egypten är det hårddeffning&hårdträning som står på mitt schema! HÄRLIGT. Ser framemot att få gymma ikväll då det var ca.2 veckor sedan sist..därför ska det bli skönt!!

Nu har jag inget mer att skriva börja strax igen, har inte så mycket att göra denna vecka heller så det är rätt lugnt här.

Puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0