Feel so fresh!

Då har man precis kommit ur duschen/badet, gud så skönt det var,  känner mig som en ny människa :). Tänkte fixa naglarna nu, eller ja fila dom och kanske sätta på något snyggt nagellack. Dom ser ut som fan just nu! Ett tag var dom jättebra, växte och höll sig långa men nu har dom blivit mongo igen. Går bara sönder hela tiden, även fast man sätter nagelförstärkare. Men jag ska prova lägga någon gelé som nån snackade om var bra..kanske det blir bättre då.

Nu ska jag gör mig i ordning. Renbädda sängen och sen ska jag nog till stan..fast det regnar. Åh, gud vad tråkigt! Kan det inte bli fint väder igen..

aja, jag får sysselsätta mig med något annat tills det slutat regna och gå senare istället. Pussis :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: your most welcome :) Hoppas du har en fin påsk du med. allt bra annars?

2009-04-09 @ 11:10:50
URL: http://snowmask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0