I give up!

Nu får det bli som det blir jag orkar inte byr mig mer, stressar bara upp mig heeeelt i onödan. Det är ju bara lingonvecka det handlar om så jag ger upp och låter det vara. Har ringt runt runt runt men det finns inte några tider så det får vara!

Har lunch nu, och har precis ätit sallad och kött. Smarrigt! Är uttråkad och mest av allt vill jag hem, 1 och en halv dag kvar att jobba! HURRRAAAAA. Efter jobbet idag ska jag köpa hårfärg sen hem, om vi slutar tidigare ska jag träna en snabbis också, klockan sju har jag tvättid och vid åtta kommer Nathalie för att färga mitt hår, jag ska färga hennes hår, under tiden ska jag tvätta, måste vaxa benen, när Emil kommer hem ska jag klippa honom&färga håret på honom..sen är nog denna dag också avklarad! uscheli så trött man kan vara, åh less.

tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0