I'm dying!!

Sooo excited ;D.. jag har resfeber!! kan det inte bli fredag nu nu nu. Sitter på jobbet och har rast just nu, bajstråkigt..men snart får jag ju en veckas vila så det är bara att kämpa på. Förkylningen börjar bli bättre nu men är ännu täpt som fan. Var ju och tränade igår och jag kände mig mycket mycket bättre när jag gjorde de så jag ska träna ikväll med. Det enda jag måste hålla mig borta ifrån är kondition. Styrke gör mig inte anfådd direkt så jag anstränger mig inte lika mycket då!

Igår var jag och köpte två nya necessärer och vattenfast sminkborttagning så nu tror jag att all shopping är klar inför resan, bara det att jag kommer hela tiden på nya saker så min plånbok är typ tom :(. Tur att man får lön samma dag vi åker! Annars hade det varit förjävla knasigt..

Jobbet då..vi skulle ju börja med försäkringar denna vecka. Men som alla andra veckor har det skjutits upp igen, fast bara för några av oss som ännu sitter kvar på telenor. Anledningen till detta är för att kontoret i härnösand behövde hjälp så då fick jag och tre till rycka in :). Kan vara ganska skönt, men jag var väldigt inställd och motiverad på att börja med försäkringsprojektet. Kommer ju missa så mycket då jag är borta också, men å andra sidan..det är soft!

Allmänt så har vi rast till kvart över som vanligt, sen jobbar vi fram till 12. Lunch till 13 och jobb till 17, en liten rast där emellan. Efter det ska jag hem, packa gymväskan, byta om, ta min dagliga 'pillerdos', (låter som en knarkare, men det är jag inte. Kan försäkra er om det..haha) åka iväg till gymmet, först sola sen träna mage, biceps&underarmar...eller kanske ben så man inte har träningsvärk på resan :P..aja nu har jag inget mer ovettigt att skriva! Hoppas ni alla får en bra dag. Pussar&Kramar Evin :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0