It hurts!!

Mitt högra öra gör ont :(..vill ha ett mirakelpiller som gör mig frisk NU!

Har i alla fall ätit frukost och det var gott! Känner mig ändå inte bättre, är på min andra kopp te nu så halsen får mjukna upp sig lite. Vill blir frisk till imorrn, talades om utgång och då vill jag vara frisk så man orkar hela natten! :)

Förövrigt är jag jätteuttråkad, är sugen på att gå ut i det fina vädret. Då måste jag klä på mig och det är fan frågan om jag orkar det? Är lat och seg idag, dessutom sjuk så då får man vara det ;). Men tror ändå jag ska och handla lite mat till ikväll..hade tänkt göra någon god middag till Emil och hans päron så då måste man ju ha mat också.

äsch..har inget mer att skriva. tjing! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0