kär och gosig!

Ååh fy vad tråkigt. Nu har älskling åkt och jobbat..igen :(. Det är så himla tråkigt att vara utan dig Emil, har alltid så skoj med dig. Du är så bäst så! <3 Men nu får jag vänta ända till tio ikväll, först då så får jag gosas med dig igen. buhu. Det suger verkligen, särskilt när det är så fint väder. Då vill jag helst av allt vara med dig älskling, knata runt i stan och äta en glass och ha det allmänt mysigt! Jag är KÄR! Ibland förvånar det mig eller ja oss att vi håller ihop såpass bra som vi gör, och att det har hållt så länge. Fatta att vi snart har varit tillsammans i 3 år! Heltsjukt men otroligt underbart och jag vet att vi kommer hålla resten av livet. Utan tvekan, du är det bästa som hänt mig och du är den enda vännen som förstår mig på alla sätt och vis! Du är värd tusen ljus år, du är värd mina kyssar, mina kramar, min kärlek du är värd vartenda minut som jag ger dig. Jag ryser bara av tanken på att vi är så kära. Det vi har är något jag är så otrolig överlycklig över. Jag älskar DIG Emil du är den som får mig att känna mig som den människan jag är idag. Utan dig skulle jag inte klara mig i denna galna värld.

Tack för att du finns, lyssnar och stöttar mig. Du gör mig till den lyckligaste tjejen på hela jorden. Min prins. Min Bobo <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0