saknar..

Jag saknar träningen. Idag har jag inte tränat på 1 vecka och 4 dagar. Tro det eller ej, jag känner mig inte fet! Men jag saknar träningen något så grymt mycket. Blir nästan lite deppig när jag tänker på det. Usch, och jag sitter ännu inne medans alla andra är ute och njuter av vårvädret. Vad är det för fel på mig??

ÅHHH, jag vill träna. Fick ett extremt träningssug. helsjukt. Men jag som är träningsnarkoman, som vanligtvis tränar 5-6 dagar i veckan blir knäpp när jag inte kan göra det. Har varit sjuk en lång tid nu. Så less på att jag inte kan bli frisk, visserligen har det väl mycket att göra med att jag festat mycket på senaste tiden. Men man måste ju för fan blir frisk för det. Aja, förhoppningsvis är jag i form för att träna på antingen måndag eller tisdag. Då blir det hårddeff och hårdträning fram till 24:e då vi åker till Egypten. Jag vill inte se ut som en valross på bilderna för er som undrar.

Nu ska jag faktiskt sätta på mig något någorlunda fint och åka till stan och möta upp Karin&Kajsa.

Tjing ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0