sjuk igen..

..och mina planer för träningen toltalförstördes igen! Jag börjar bli så himla trött på att vara sjuk, mitt humör är verkligen inte på topp sådana dagar. Man vill ju inte gå runt och vara irriterad hela tiden. Fattar liksom inte, jag hann vara frisk 4 dagar och innan dess var jag sjuk i nästan 2 veckors tid. Hur kan man bli sjuk igen? Vad är det för fel på mig liksom. ååh, bara jag blir frisk till fredag när vi åker till egypten så är det väl lugnt. Men helst innan så man hinner träna..

Ska berätta lite om min gårdag. Var och åt middag hos min kusin och hennes pojk, hade lite kusinträff igår så det var himlans trevligt. Två av Fridas (min kusin)  kompisar vara också där och hälsade på! Vi åt grillat, drack lite vin och hade allmänt trevligt. Måste också erkänna att jag åt lite mörk choklad och en marianne godis..fusk fusk..men det var gott! Vissa dagar går bra, men så fort man kommer till helgen då är suget tillbaka. förbaskat att det ska vara så. Men många säger att om du tycker om det, ät! Men det gör mig bara lycklig för stunden, jag blir deppig, arg och ledsen över att jag visar sådan svaghet. Inte mot andra utan mot mig själv. Allt jag gör är för mig själv. Men det är något jag tror att många inte fattar. Att många kan säga att, du är ju smal, du är så perfekt. Sure, ni kan säga vad ni vill. Men så länge jag själv inte trivs med det så finns det inget någon kan säga till mig som kommer få mig att ändra mina åsikter och tankar över viktnedgång. Andra säger och att jag är såkallat 'besatt' men vadå besatt? Jag är bara mån om min vikt inget annat. Det är inte hälsosamt att väga varken för mycket eller för lite, och jag kommer inte diekt bli sjuk av att jag tränar eller äter nyttigt.

äsch jag orkar inte skriva något mer, blir bara så irriterad när jag tänker på det. hej hej!

Kommentarer
Postat av: Johanna

hej!

Klickade bara runt och såg din blogg..

De du skriver om vikt & träna osv , de är väl helt normalt att man kanske vill bli av med kilon till sommarn men låt de bara inte bli som för mig! De började med att jag åt nyttigt och ville gå ner nått kilo,precis som dig. men jag blev tillslut besatt och ville bara gå ner mer och mer och blev aldrig nöjd vilket tillslut blev för mkt. Hoppas du tänker på de ! :) Nöj dig när du gått ner nått kilo & fortsätt inte,då ångrar du dig bara.

2009-04-18 @ 23:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0