skönt att det..

...äntligen är fredag! Det betyder att jag har 4 dagar kvar att jobba tills vi åker till EGYPTEN :D! 7 dagar kvar, kan det bli bättre? Jag längtar riktigt mycket, är stressad över att jag har massor kvar att göra. Så i helgen ska jag ägna min tid åt att inhandla det sista inför resan, lite kläder och sådant :). så nice.

Har lunch på jobbet nu börjar om 5 min och slutar typ efter tre..sen ska jag träffa min kära kusin Mia på fridhemsplan, vi ska handla mat till ikväll och så ska vi hem till Frida och grilla :). Ska bli gudomligt gott! Emil slutar nio ikväll så han kommer inte vara med, tråkigt..men det ska bli kul att ha en liten kusinträff igen :D.

har förresten klarat mig 4 dagar utan sötsaker;P, eloge till moi!!

ska kika på aftonbladet nu Pöss

Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Eloge eloge!

2009-04-17 @ 16:59:31
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0