slowest person..

in the WORLD! Haha, alltså för en timma sedan sa jag att jag skulle åka och handla mat. Vad hände? Jo, jag började plocka och städa lite i lägenheten. De blir bara så. Men nu har jag faktiskt nästan gjort mig klar och ska snart till affären. Måste bara först skriva en handlingslista. Vet dock inte riktigt vad jag ska göra av kycklingen. Om någon har förslag, kom gärna med dom. Annars marinerar jag den bara och göra egna klyftpotatisar, svampstuvadsås och rosépepparsås till baby ;). En sallad till hade suttit fint, särsklit nu när det är typ sommar. Då finns de nog inge bättre än en god saftig sallad i solen!

Ska skriva listan, sätta mascara och sen gå :).







Today I'm EGO ;).

hugs n' kisses hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0