Som vanligt...

...har vi inget att göra :P. Klockan är 11.14 och jag är klar med förmiddagsmålet och får inte göra något mera jobb än såhär fram till lunchen! SKÖNT. Men lite tråkigt, fast då får jag ju istället lägga ner lite tid på mitt bloggande :).

Måste bara berätta om hur extremt skönt det var att träna igår (även fast jag blivit svag&var trött), jag kände världens lättnad när jag steg in på gymmet igårkväll. Jag hade världens energi i kroppen, fast den avtog efter en stund. Var så himlans trött och seg efter 2 veckors vila, men jag kommer snabbt igen ska ni se :). Ikväll blir det såklart gym igen och förhoppningsvis är jag inte lika trött idag! Måste också bara säga att jag är extremt stolt över att jag gick till gymmet igår och inte tog bussen eller tåget som jag annars brukar göra, det är ju såpass varmt ute nu så man kan ju bannemig inte sitta inne på en buss och svettas bara för att man är lite lat!! :D Idag ska jag självfallet promenera dit igen, måste hitta en snabbare väg, går alltid nya vägar när jag ska till gymmet. Försöker bara hitta den snabbaste. haha. Men det tar säkert ändå lika lång tid för de.

hm..vad ska man nu skriva? äsch, jag avrundar och går till fönstret och sätter mig :) Pussis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0