åh så härligt det var!

Ja då ska man snart iväg. Gymmet gick sjukt bra, är pigg och glad! Körde lite nya ryggövningar idag som jag ska fortsätta med, sen ändrade jag mig och körde mage istället för vader. Kände mig mer sugen på att får lite magmuskler ;). Kör vader på söndag när jag kör ben istället.. Har hunnit duscha, sminka mig och klä på mig. Gjorde mig en omelett som jag börjat äta på och det var sjukt gott. Var jättehungrig så den satt fint. Har kommit på att jag ska leva snål ett tag nu, har skyhöga räkningar så jag har inte råd att festa, äta ute eller shoppa..några plagg kanske jag kan få med mig denna månad men inte mycket alls. Måste spara också.  Jobbar till 20.30 ikväll, rätt skönt arbetspass, ska ändå inte göra något speciellt ikväll så då är det lika bra att jobba och tjäna pengar. Har skrivit upp mig på helgpassen också som jag hoppas på att få. Men det lär jag inte få veta förrän ikväll eller att dom ringer och väcker mig imorrn på morgonen ;D. Rätt skönt ändå.

nej tusan vad klockan blev mycket tåget går ju snart, måste slänga i mig omeletten också. Todiloosan!

I love you baby <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0