att ett gympass kan förändra så mycket

hej å hå då var det torsdag, fan vad veckan har gått fort! helskumt..men skönt på ett sätt. Steg upp vid åtta när Emil vaknade, såg ett avsnitt av South Park men sen blev jag trött så jag gick och vilade en stund. Sitter just nu och äter frukost, tänkte gå och fixa i ordning mig på en liten stund, har i alla fall inte bråttom eftersom tåget inte går förrän om en timma :). Det bästa som finns är att slippa stressa på morgonen, kunna sminka sig i lugn och ro, hinna byta kläder tusen gånger och bara chilla. och slippa springa till tåget! Fast egentligen slipper man aldrig undan, på något sätt påverkas man av stressen här i stockholm hur man än gör. Det är något i luften tror jag som gör det, eller att alla säger att 'stockholmare är så stressade' och så gör vi så automatiskt. sjukt..

nåväl, idag jobbar jag 10.45-19.15 sen ska jag och gymma =). Det var riktigt härligt med ett gympass igår, kände mig som en helt ny människa. Körde biceps&triceps och hann även löpa på bandet en stund. skönt!! Idag ska jag försöka hinna sola, men det är lite svårt när man kommer till gymmet en och en halvtimma innan dom stänger :/. Så vi får helt enkelt se, det viktigaste är ju att jag hinner träna.

nu har jag faktiskt inget mer att tillägga, så jag får önska er alla en jättetrevlig dag! pussis.


grävde fram den här gamla bilden, haha lite fjortis..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0