dagen har gått snabbt.

god eftermiddag. solen står högt idag och det är riktigt varmt. kanske därför jag har ont i skallen, eller pågrund av att jag druckit för lite vatten? min lilla skalle pallade helt enkelt inte ligga på stranden längre, men jag fick ändå lite färg. har nyss ätit lite sallad, måste ladda inför gymmet och få bort denna eländiga huvudvärken som är på besök. Jag har hunnit göra massor idag, men det känns ändå som att dagen har gått lite för snabbt. Steg ju upp efter åtta i morse, duschade och sen gick jag ut och promenerade en timme i det vackra vädret. Därefter kom jag hem, helt slut och hungrig. Åt frunch och sen åkte vi iväg till stranden, diskade disken däremellan också. Legat på stranden i drygt 2 timmar och nu är vi hemma igen. Ska bli skönt att fara på gymmet sen är riktigt sugen på att träna :).

ikväll behöver vi inte laga någon mat, blev massor med mat över sen igår så det känns skönt att slippa laga någon mat ikväll. det underlättar som.

åh gud vad jag är svettig..varför ska man få ont i huvudet en sådan här vacker dag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0