här kan jag ju inte sitta hela dagen.

Då har man precis sett baksmällan, den var helt sjuk och riktigt jävla bra. Ursäkta mitt ordval, men den var sjuk :P..skrattade mestadels av filmen. Ni som har sett den förstår nog mig ;). den var grym! Blev dock riktigt seg av att titta film, ska nog byta om till träningskläder och ta en långpromenad. Annars kommer jag ha huvudvärk i slutet av dagen och bara var allmänt seg. Känns inte så givande, måste panta lite flaskor och slänga lite sopor också. Måste få saker gjort när man är hemma !

Sitter och lyssnar på Rihanna-Shut up and drive, får upp en massa fina minnen med er tjejor. Vi hade så himla kul på den tiden. Jag saknar er väldigt mycket! Kommer ni ihåg den här kvällen? jag saknar er så.


nääh, träningskläderna var det..

Kommentarer
Postat av: maddiis

ja vi hade sjukt kul ! :)

2009-08-19 @ 22:48:08
URL: http://madelenehaggstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0