härligt!

jag piggnade till som jag trodde att jag skulle göra. gymmet gick riktigt bra idag, körde bröst&mage sen promenerade jag till gymmet och sen tillbaka hem (sammanlagt 40 min), så jag är supernöjd med min insats med träningen för idag. har duschat för en stund sedan, målade precis naglarna samtidigt som jag såg ett avsnitt av South Park..haha det är helt sjukt! Emil satte igång ett nytt avsnitt precis, men jag kände för att blogga så jag skippade det :). Borde gå och sova snart, ska upp kvart i sju imorgon eftersom jag börjar åtta. fast ett tag till kan jag vara vaken i alla fall..jag är piggast på morgonen om jag gått och lagt mig vid ett. varför vet jag inte, men det är bara så :P.

nåväl har inte så mycket mer att berätta. ska krypa ner i Emils famn och fortsätta se South Park..so long! :)


tänka sig att jag har varit sådär mörk. det är verkligen skillnad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0