home again.

tjo har precis kommit hem, promenerade till gymmet drä jag satte mig på motionscykeln i 30 min och sen promenerade jag hem igen. Skönt med ett konditionspass, känner mig mycket piggare nu. Började precis med lite lunch, inte så nyttigt men väldigt enkelt, sen är det gott också! Nudlar och två frallor..ibland kan det vara gott med lite lätt men onyttig mat ;). Ska bli gott i alla fall, käkade frukost rätt tidigt så jag är väldigt hungrig nu. Tror jag ska se ett avsnitt av Paris Hilton's BFF när jag äter, man blir helt beroende av den serien även fast alla är helt vrickade. Men den är faktiskt bra :).

en sak som var bra med att jag kom hem just nu nu nu, det var att precis när jag gick in genom dörren såg jag att det började spöregna. tur att jag slapp springa resten av vägen, det är jag för lat för att göra ;)..alldeles för jobbigt !

ska kolla om vattnet har börjat koka ännu till nudlarna, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0