hush hush

Gomorron Gomorron. Vilket fint väder vi har idag, jag blir så pigg och glad när det är såhär bra väder ute! Tänk om det skulle vara så här 365 dagar om året, förstår ni hur glada alla hade varit? hela tiden..inga sura miner. Det tror i alla fall jag, kanske några sura miner för dom som verkligen ogillar solen. Men dom flesta hade nog sett positivt på det. tänk vad bra...

Det är faktiskt otroligt skönt att stiga upp tidigt, det känns bara bra på något sätt. Sen hade jag ändå sovit 8 timmar och det räcker faktiskt, mer än dom timmarna av sömn behöver jag inte. Idag ska vi åka till stranden och sola igen, kanske blir det att man badar om det behövs. Vill träna också, men det är så knepigt när gymmet öppnar först 13. Tränar hellre på morgonen, sen far till stranden men så blir det inte. först ska jag...

-äta frukost
-ta en promenad
-åka till stranden, ligger där ett par timmar
-träna?
-Johanna är på besök i stockholm, ska försöka hinna träffa henne också.
-laga middag...

det här blir tajt. nu ska jag fråga Emil om vi ska göra frukost =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0