I got the job, I got the job..

Yes! Äntligen har jag fått ett nytt/extra jobb, för en gång skull ser jag fram emot att börja jobba på måndag. Hur många gör det en fredag när man precis har två dagars ledighet att se fram emot? Jag är i alla fall jätteglad över att jag fick jobbet, ska bli kul att lära sig något nytt och framför allt skaffa sig nya vänner (mina gamla vänner, ta in illa upp jag kommer inte överge er bara för de) haha! well well, sitter hemma i min ensamhet och svettas som en GRIS. Känner verkligen att jag har lust för ett dopp, det här går fasiken inte. Jag svettas ihjäl! Alldeles klarblått och varmt är det..så jag har bestämt att när Emil slutar klockan fyra ska han hämta upp mig och så åker vi till sjön. Mia skulle nog också komma, efter badet blir det gymmet. Är inte sugen, fast ändå så är jag det. Men man lökar ju uta bara fan i denna värme, speciellt när man ska börja anstränga sig, det gör ju inte direkt svettet mildare. haha, nog kan man ha roliga pratstunder om svett.

Nathalie tyckte att vi skulle åka in till stan ikväll och "titta på folk" hur kul är det liksom? Åker man dit så blir man sugen på att sätta sig och ta en iskall öl, som därefter blir två sen tre, fyra och så är man full. Känns inte så lockande, men en sak ska jag då ha klart för mig. Att åker jag in till stan ikväll, då är det jag som lämnar bankkortet hemma! sådeså..

Nåväl, vad ska jag mer roa mig med tills Mia-Fia kommer? Tror jag ska diska, packa beachbagen och sen möta upp henne vid bussen. Hoppas alla får en underbar fredagkväll =).


Hos Öberg i kalix under kalixdagen! :) om ni undrar vad den stora genomskinliga saken bakom mig är, så kan jag berätta för er att det är en lampkupa som två fylltrattar vid namn Emil&Emil tyckte att dom skulle plocka ner. Undra om Öberg fullföljde planen som han starkt trodde på den kvällen? Alltså när det gäller lampkupan..

Tjaråå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0