Inlines och nya träningskläder!

Godkväll, har inte haft tid med bloggen under dagen då jag har haft en massa för mig. Steg upp vid elva i morse, gjorde frukost, såg på South Park och myste med älskling. Senare klippte jag Emil och sen skulle han åka iväg till jobbet, passade på att göra mig klar så jag kunde åka med samma buss som honom. Vill ju umgås så mycket som möjligt, man jobbar ju så mycket och då hinner man ju knappt ses. I alla fall, jag hoppade av i Handen och shoppade lite i Haninge centrum. Hittade ett rosa träningslinne i nike, ett par svarta träningsbrallor som var av stadiums egna märke och sedan gick jag in på Intersport och fann en Nikejacka som var en typ vind/sweat jacka, svinsnygg! Det var riktigt skönt att gå runt själv, man kan fokusera på sig själv bara. haha ego. Senare insåg jag att borde börja åka hemåt om jag ska hinna träna. Tog tåget och bussen hem, slängde i mig en halv omelett och sen iväg till gymmet för ett hårt träningspass. Gick in stolt som fan med min nya träningsoutfit, körde bröst&underarmar och sen körde jag ca 30 minuters kondition på det. Skönt säger jag! Efter gymmet gick jag och handlade lite mat, när jag kom hem värmde jag mat, slängde i mig den och sen packade jag Emils väska, stoppade ner våra inlines i påsar och åkte mot hans jobb. Mötte upp Emil där, tog tåget tillbaka, hoppade av i Älvsjö och sen satte vi på oss inlinesen och åkte hemåt :). Det var riktigt roligt att åka inlines då det var längesen jag gjorde det. Dock lite läskigt i mörket, man ser ju inte om det kommer en stor sten, även fast det är upplyst så finns det vissa ställen det är alldeles kolsvart. Tur också att Emil var med, annars hade jag varit livrädd. Min lilla livvakt :), jag älskar dig!

Ska se film med snyggaste Emil och mysa! Jobb imorrn 11-22, hårt men jag tänker på pengarna. So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0