jag får ångest när jag tänker på det....

vet ni vad som hände mig idag? När jag kom till jobbet såg jag att Carolina Gynning skulle signera sin nya parfym. Då tänkte jag att 'åh vad kul, det hade jag också velat se' men jag jobbade ju. Sen tänkte jag inte mer på det. I alla fall, senare under eftermiddagen blev jag kissnödig och bestämde mig då för att gå på toa. Gick till personaltoan i korridoren där alla som jobbar på åhléns vistas på toarasten och så såg jag en lång mörk assnygg tjej. Tyckte det såg ut som Gynning, men fortsatte gå och svängde in mot toan. Sen hörde jag en röst som sa 'här är ju herrtoan, var är damernas' , på rösten hörde jag direkt att det var Gynning så jag kikade ut genom öppningen och vinkade dit dom och sa att här är toan. Hon tackade och gick på toa. När jag satt inne på toan tänkte jag att fan jag borde säga något, inte för hennes skull, utan just för min egna. Typ att hennes bok är bra eller något. Bara för att säga det. Gick ut då och tvättade händera, sen kom hon och ställde sig brevid mig. Jag höll ju på att dö! Fan jag älskar den människan, hon är ju för grym!

tänk att hon stod brevid mig, jag velade och velade. ska jag säga något eller inte tänkte jag. Till slut, insåg jag att. Hallå? Det känns som att hon kommer tycka att jag är knäpp om jag säger det. Men åh, vet ni vilken ångest jag har? Jag menar som att hon hade brytt sig ändå. så då kunde jag lika gärna ha sagt det för min egen skull. då hade jag sluppit denna ångest. Men hon är faktiskt en form av idol för mig. haha, fan vad töntigt det låter.

aja jag tycker i alla fall att det är asballt att jag träffat Carolina Gynning :) coolt är ju det!

ska se film nu, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0