kom igen nu..

give me a break!! Jag kan verkligen inte bli sjuk nu, har ju kommit igång med träningen nu och så började jag känna mig krasslig idag på jobbet. Känner sådär i halsen som man brukar göra innan sjukan har hunnit bryta ut. Kan nog bero på att jag vart dyblöt igår av regnet och så frös jag. så beror säkert på det..suck. det suger om jag blir sjuk! Vi får ju gäster i helgen, ska ha kräftskiva och parta så då vill jag ju vara frisk så jag orkar! aja, ska dricka mycket te imorrn så kanske man håller sig frisk..får hoppas på det bästa helt enkelt!

jag var ändå och tränade, fast tog det lugnt så jag inte skulle anstränga halsen så mycket. efter gymmet var vi och handlade middag, lagade mos&farmarbiff gott var det! Under tiden som vi åt kollade vi film, The house on the left hette den. Svinläskig, och två helt sjuka scener som var förbannat äckliga. usch usch. Men den var faktiskt riktigt bra, rekommenderas!

nu sitter jag och väntar på att paris hiltons bff ska komma  hem till mig så jag kan se ett avsnitt och se om det är värt att fortsätta se på eller inte. om jag orkar det idag vill säga..är i och för sig inte så trött men bör ändå försöka sova. nåväl, är uttråkad som fan. Har diskat och städat lite så det kan jag inte heller göra. aja, får nöja mig med datorn Emil sitter och spelar och gayar sig så det blir jag och datorn!!



vill bara tillägga att Amanda är min idol =). du är en underbar svägerska!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa men du kanske är ledig nå på helgen? :P

2009-08-13 @ 07:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0