måndag morgon..

solen skiner, jag är påklädd, färdigsminkad, packade gymväskan nyss och nu sitter jag och äter en skål med flingor&mjölk. är ganska så sliten efter helgens bravader, torsdagen&fredagen var inte direkt nödvändig, hade inte så jättekul..men lördagskvällen täckte upp för dom dagarna. Det var så sjukt roligt! Ångrar mig inte en enda sekund att jag ändå bestämde mig för att gå ut i lördags. För tänk hade jag inte gjort det, då hade jag gått miste om en superkväll! oj oj oj, efterfest till åtta på morgonen, de ni, det är en lyckad kväll!

nu måste jag gå och borsta tänderna sen bär det av mot jobbet! hörs ikväll =)


I love you.. nu har min prins också vaknat :)!

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh snygg design!!

2009-08-24 @ 13:37:48
URL: http://chaarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0