ny design

Tack så mycket Jennipher för bloggdesignen :)! det blev jättefint, är hur nöjd som helst :D!

som jag sa i det tidigare inlägget skulle jag gå och sova en stund till, tur var ju det somnade om och sov lite mer än två timmar. nu är jag fit for fight! har städat upp lite sen igår, torkat borden, plockat undan glas&glasflaskor så nu är det rent och fint igen :). beställde pizza för en stund sen som dom precis gick ner och hämtade, måste ju få i mig lite mat också annars går dagen åt skogen. idag blir det bakishäng här med film och massor med gott! kanske att man är fyllechaffis åt resterande gänget..vem vet!

åh så gott det ska bli med pizza...

tack än en gång! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0