Piggelin =)

Goddagens, är på jobbet och har rast. Fick en Piggelin just, som jag snart ska äta. Gott med lite glass. gud så skönt det var att vara ledig igår, fick umgås med darling shoppa lite, sola&bada. Tyvärr blev det ingen träning, vart lite lat. Som jag nu varit en lång tid, det här går inte. Jag håller på att bli galen, vart tog min disciplin vägen? Satan också, men idag måste jag träna. Vare sig jag vill eller inte. För det här funkar fasiken inte, känner mig som en slapp gammal tant.. usch nej, ryck upp dig för fan! inge fest i helgen, som straff för att jag slarvat så mycket. Skräpmat hit och dit, godis, chips och en massa skit..fan vad äckligt när jag tänker efter. well well, nu ska jag återgå till mina kollegor och äta min glass! pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0