pissmyra väder!

i morse när jag steg upp tyckte jag det såg ut som att det skulle bli någolunda fint väder. det var varmt och det bara kändes bra. jag åkte och jobbade på hemköp, hade ingen som helst aning om att det börjat bli mörkt på himlen när jag jobbade. för när jag skulle iväg till mitt andra jobb och satt på tunnelbanan som precis åkt upp till den ljusa sidan..ja då vart det helvetes mörkt. det började ösregna. jag hade ingen jacka. jag var hungrig. tog min plastpåse och höll den över huvudet, samtidigt som jag sprang till ica i panik för att inte bli allt för blöt. jag klarade mig lite halvt. då var bara den lilla delen avklarad. skulle ju till jobbet från ica, det är en liten bit att gå. precis när jag har betalat och ska gå ut då började det ösregna ännu mer, jag tvekade men insåg sen att jag måste fan springa eftersom jag började. så det var bara att sätta på turbon och kuta. fyfan vad jag var blöt när jag kom fram! Min tröja var helt genomvåt, mina leggings dyngsura och kjolen som är ljus blev mörk av allt vatten. dessutom var mitt hår helt åt skogen. men nu tycker jag ändå det är fint..haha. det var i alla fall tur att jag hade tagit med mig en extra t-shirt i morse ifall att det skulle bli varmt senare under dagen. min räddare i nöden! Satt och frös dom timmarna jag jobbade men nu är jag varm igen =).

har bytt om till gymkläder, ska strax gå till köket och ta mig ett glas juice + 2 tabletter lose it! sen ska jag promenera till gymmet om det inte regnar för mycket.

tjo!


regnet jävlades med mig. "typen" såg väl ut något såhär som bilden ovan..visst ser han elak ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0