sexy bitch

är det bara jag eller funkar inte statistiken som den ska på bloggen? jag kan i alla fall inte se den. happ.

Kom hem för en stund sedan. träffa mina kära kusiner Mia&Mirja som jag nu ska kalla Piff&Puff på fridhemsplan. Sen tog vi tillsammans tåget till Kista Galleria för att utforska alla affärerna. Gick in på Gina Tricot direkt för att leta upp en rosa kofta som jag kollade på förra veckan i Farsta, men dom hade inte kvar den i Kista :(. Blev lite ledsen..men ska åka till stan imorrn och se om den finns i small där :). Hittade lite andra saker fast inte på gina. Fick med mig en topp/tunika från H&M och ett par bomullsleggings med dragkedja nere vid foten. Köpte även ett par nya gymhandskar som är rosa ;) och en sats hårsnoddar fick också följa med mig hem. Orkar inte lägga upp någon bild, det är mest onödigt tycker jag, haha! Efter shoppingturen satte vi oss och åt, jag och Mia beställde Kyckling Paneng och bara för att vara lite udda som Mirre är så beställde hon Quesidillas eller hur man nu stavar det. Var i alla fall jättegott med käk, hade egentligen bestämt mig för att inte äta ute denna månad men det är faktiskt lördag och Emil jobbar så jag har ingen lust att laga mat hemma själv ! När vi hade ätit intalade Mirja oss till att köpa kulglass. Som vanligt beställde Mia och jag likadant men Mirja ville vara udda även denna gång. Nåväl hade först tänkt åka och möta upp Emil på jobbet men kom på att jag måste städa lite, det ser ut som att det har varit krig här hemma.

ska nog sätta igång, men först ska jag skicka iväg en beställning från Ellos. Behöver lite koftor sen har jag rabatt där!

tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0