sick and tired

godmorgon, idag är det tisdag och solen står högt i det blå. skönt! Har vaknat för en liten stund sedan, är en massa barn ute på gården som sitter och gungar, skriker och har sig så jag kunde inte sova mer. Men det var ju lika bra, är man ledig så vill man faktiskt få något vettigt gjort. Hade tänkt mig en tripp ner till tvättstugan, måste checka en tid så jag får tvättat lite. Det är jobbigt att vänta för länge...nåväl igår kväll när jag kom hem från jobbet sisådär runt åtta, blev jag febrig och jättedålig. Hade känt redan tidigare på dagen när jag jobbade att jag kände mig alldeles matt och dålig, insåg också självklart att jag var tvungen att hoppa över gymmet. SURT! Fattar inte vad det är för fel? Och varför ska det alltid bli så när man prompt bestämt sig för att 'nu ska jag börja hårdträna' ? konstigt dedär...

aja, förhoppningsvis är man frisk imorgon lr på torsdag så man pallar jobba utan att lida. och träna!

Idag hade jag egentligen bestämt träff med Julia, en tjej jag träffade för några helger sedan. Hon kommer från färöarna och känner Jonne sen tidigare och har börjat plugga här i Stockholm på Make up institutet. Hon skulle göra något prov på mig, och jag skulle typ 'modella' surt var det när jag insåg igår att det inte kommer gå när jag är så dålig. Så jag var tvungen att ge återbud. Kände mig så elak, hon blev så himla glad när jag sa att jag kunde ställa upp, och så blir jag sjuk! GAH. Det mest irriterande är att jag är sjuk på min lediga dag, när jag mest av allt hade velat hitta på något roligt. Istället får jag ligga hemma, dricka te och springa ner i tvättstugan då och då. skit

nåväl måste ner till tvättis och kolla ifall det finns någon tid. sen ska jag gräva ner mig under täcket framför en bra film.

pusshejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0