so we meet again

goddag, dagen har gått riktigt snabbt. känner mig lite halvt seg men det är väl så när man druckit dagen innan.

ikväll blir det att möta alkoholen igen, face to face. fast inte lika mycket som igår. åh, att jag aldrig kan hålla mig när jag sagt att jag aldrig mer ska dricka alkohol? varför säger man så? tror nog att det är många som känner igen sig i det om jag ska vara riktigt ärlig. jag och allex sitter och nöter FB på varsin dator, pojkarna är och städar i Pekkos mosters lägenhet, men bör väl vara tillbaka snart. jag är sugen på något, men kan inte riktigt komma på vad..choklad, godis, chips, popcorn, macka?!

allex tyckte vi skulle göra vitlöksbröd, men jag tror inte att jag är sugen alls på de.


och så lite bilder från gårdagen, få men fina. haha!

tjing

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du gjort hårförlängning? kan vi inte få lite bilder på de :)

2009-08-22 @ 22:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0