tankar.

jag tänker på det som var. och önskar att det var som förr. det som var förr tänker jag ofta på. och undrar hur det varit om jag stannat kvar? men jag kan inte anklaga mig själv för att det blev som det blev. jag kunde helt enkelt inte acceptera det och allt som skedde däremellan sårade mig. både ni och jag vet det. men hur hade det egentligen varit om jag hade stannat kvar? förmodligen BRA. jag önskar att det var så. att vi var vänner igen. ni betydde så otroligt mycket för mig. men med tiden så försvann allt betydande och vi gled isär. jag anklagar inte er men jag anklagar inte mig själv heller. det hade bara varit bättre om alla hållt kontakten. det gör ont när jag tänker på det. vi var ju bästa bästa vänner. varför skulle det bli såhär?

I really miss that time. I really do. And I really want it back.
how could this go so wrong?

<3

Kommentarer
Postat av: Denise

Jag älskar dig än bög!

2009-08-16 @ 09:55:47
Postat av: maddiis

livets gång,men de är int för sent för en reparation :) de vet du sj också :)

2009-08-17 @ 20:18:06
URL: http://madelenehaggstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0