true blood.

nyduschad och fräsch och jävligt pigg! har tränat mycket idag plus att jag sovit två timmar på dan, så det är ju inte direkt konstigt att jag är pigg. börjar 15.00 imorgon och slutar 21.45 så det är bra att jag inte är trött idag. kommer bli jobbigt att jobba så sent, men å andra sidan så tjänar man ju pengar. det skadar ju inte direkt! vill också berätta att jag otroligt nog har börjat spara pengar. hittils har jag 160 kr i sparpengar, haha inte så mycket men det är bättre än inget alls! Ska försöka lägga undan 500 kr extra denna månad, men det är lite knapert med pengar så vi får helt enkelt se :).

såg ett avsnitt av true blood innan jag hoppade i duschen. fan, den serien är så himla bra! har blivit helt beroende av den, det jobbiga är ju att man måste vänta en vecka varje gång man sett ett avsnitt. och som alla andra serier avslutas ett avsnitt med något spännande. det är störande, men bra då har man ju alltid något att se fram emot :P.

Imorgon kommer Allex hit och hälsar på, oturligt nog jobbar jag ju så sent imorgon så det blir ju inte direkt nå skoj för henne, men vi har ju ända till måndag på oss att hitta på en massa skoj så :). Hon ville gå ut imorgon, men det känns inte så lockande när jag har blivit inlagd på ett sånt sent arbetspass, lär ju vara helt död då. Sen känns det mer roligt att hitta på något i helgen, sparar lite pengar på det också :).

ska kika in på facebook nu..todiloo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0