vilken härlig dag

Nu har hela helgen gått och det känns förbannat jobbigt att man börjar jobba imorgon igen. Har lite ångest över att jag inte var på Luleå Kalaset i helgen också, men man kan ju inte åka fram och tillbaka. Man får väl vänta till nästa års kalas istället.

Vad vi gjorde i fredags behöver vi inte ens tala om för det var verkligen sjukt tråkigt. Det enda roliga vi hade var när vi satt och käka ost&kex och drack vin här hemma. Resten av kvällen var bajs. Igår hade vi planerat att vi skulle på Grönan, men till sist bestämde vi oss för att INTE åka dit. Vi satte oss på restaurang London inne i stan och åt en otroligt god lunch/middag med familjen. Sen gick vi runt i gallerian, min bror köpte ett par shorts och sen blev vi sugna på att åka till grönan i alla fall, men då hann klockan bli sex och då fördubblades inträdet in dit och då kändes det onödigt. Så vi åkte hem, packade ner fika och sen åkte vi till långsjöbadet och fikade :). Var riktigt mysigt. Sen fick jag svin ont i magen, de typ krampade och jag hade jätteont i revbenen. Det kom och gick hela tiden och jag ville bara gå och lägga mig. Sen tjatade Mia på mig om att vi skulle köra hem henne, så även fast jag hade ont gjorde jag det. Fan vilken snäll kusin jag är! Då vi kom hem hade min magont gått över och då slog i igång Baksmällan. Tyvärr så fick jag ont igen, men tog mitt täcke och kudde, kröp ner i soffan intill Emil och började se. Dock så somnade jag tio minuter senare så jag missade hela filmen..så nu måste jag se den någon annan dag.

Idag vaknade jag runt tio och vi låg och mös i sängen ett långt tag. Längesen vi gjorde det så det var hemskt mysigt :). Sen steg vi upp och gjorde frukost och sedan gjorde vi oss klara för att åka till Nina, Jörgen och lilla Iston. När vi kom dit gick vi ner till en park med fika och satte oss i solen. Det var riktigt mysigt och trevligt. Iston är så grymt söt, och börjar bli lite mullig också. Men det är bara för mysigt med bebisar! Efter att vi fikat så kom Mia och vi åkte iväg till Långsjöbadet igen, badade och solade. Gud så skönt det var! När man suttit i solen ett par timmar och svettats så är nog ett dopp det härligaste som finns. Vi köpte även med oss pizza som vi åt vi stranden.

Nu sitter vi hemma hos oss, dom är lite less på att jag sitter och bloggar. Men lite tid vill jag ge den också. Ska återgå till mitt sociala liv nu. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0