vilket vackert väder..

tjohej alla glada godingar. fråga mig inte vart jag fick de ifrån.

har kommit hem för en stund sedan från beachen. Har legat där sedan halv ett och stekt..riktigt skönt har det varit! Badade dock aldrig för att Mia vägrade och jag ville inte gå själv. Men det blåste lite så man fick inte panik av att det var så varmt. Innan stranden var jag och brände fläsk på gymmet, körde axlar&rygg och dessutom stod jag på step-maskinen en kvart. En grymt bra insats om jag får säga det själv..att självmant dessutom stiga upp halv nio en lördag, det är grymt! eloge..på stranden tog Jag och Mia en varsin varmkorv och till efterrätt köpte vi oss en marsglass som också satt fint. En sak ska ni också veta att det lönade sig verkligen att ligga dom timmarna på stranden, för jag fick otroligt nog färg på min bleka halvfeta kropp ;D..det är bra!

Ikväll vet jag inte vad vi ska hitta på. Först och främst ska vi göra middag, blir ugnstekt lax, kokt potatis och gräddfil med dill i, en grönsallad skulle också passa bra till. Sen skulle jag vilja ta en promenad lite senare och vi måste städa bilen. Ja, det blir väl något att göra ikväll..ska höra med Nathalie om hon mår bättre idag. Det blev ingen utgång igår i alla fall, Nathalie blev dålig så vi hoppade över det. Men det var tur det för hade jag druckit igår så hade jag aldrig pallat ligga i solen hela dagen, jag hade inte kunnat köra och då hade jag heller aldrig pallat träna. Så det var ödet att Nathalie blev dålig, hurra! ;)

näfan, nu orkar jag inte blogga nå mer. Ska pussa Emil..hejsvejs


hos mamma innan western farm på semestern..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0