det gick bra!

Tyckte inte att det var så jobbigt som jag trodde att det skulle bli när jag åkte till jobbet igår. Tiden gick så snabbt, hann knappt tänka på att jag hade ont :), så det var jätteskönt! När jag kom hem var Emil hemma, vi myste framför en film och gottade oss. Gick och la oss ganska tidigt eller innan tolv i alla fall. Imorse när Emil steg upp för att göra sig klar till jobbet, kände jag hur pigg jag var. Så jag steg upp 07.25 och nu vet jag inte alls vad jag ska göra :P..har så himla mycket överskottsenergi när jag inte tränar och då blir det väl som så att jag stiger upp rätt tidigt :). Sen är det faktiskt onödigt att sova längre än man behöver, är man pigg så kan man lika gärna stiga upp!

Tror jag ska ta och se julkalendern, känner mig lite sugen på det..hoppas den är bra! ;) Vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0