ERIK! DU ÄR GRYM!! Din sångröst är gudomlig :D

Otippat att Erik vann? Nja, jag tror nog att 80% av Sveriges befolkning förstod det långt innan finalen. Okej Calle, han var väl också bra men han är inte ens i närheten av Eriks klass. Kom igen, Erik är en riktigt flickidol och det var ju därav anledninge till att han låg säkert, sen är han ju grym! Inget snack om saken :). Däremot tycker jag han ska biffa till sig lite, tycker att han är lite väl spinkig. Men det är ju bara min oppinion! Tycker han var som bäst i alla fall när han sjöng Run to the hills på delfinalen!




Men Final countdown var bra !! asnice ju ;)



nu ska jag fortsätta efterfesta vettni! jobbar imorrn, börjar klockan fyra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0