hälften skoj, hälften misslyckad.

Igår hade vi kul till en början, vi började hemma hos oss ett par stycken, drack hade trevligt. Sen började vi åka mot Hifa, hälften åkte med oss och hälften åkte till en annan fest. Jag hade jättetrevligt på festen, det vart väldigt mycket disskutioner kring träning och annat tjaffs men det var trevligt, en lugn fest. Men senare fick alla ett spratt och ville åka inåt för att gå ut, jag förstod direkt att detta kommer sluta i en katastrof och jag hade ju inte mer än rätt. Allt var bra tills någon kom på den korkade idén halv ett att vi ska åka in mot stan. Idiotiskt. Så det sluta med att vi åkte hem åt och sen gick och la oss. Sköönt!

Har vaknat för ett tag sen, Emil åkte och jobba för en halvtimma sedan och jag har precis varit nere på ica och handlat litegrann. Var svinsugen på nudlar och eftersom det är billigt vilket är bra för mig så passade jag på att inhandla det. Ska äta baguette och nudlar..mums! Sen ska jag mysa ner mig i soffan och titta på en massa filmer heela dagen! Det ska bli riktigt skönt. Förövrigt så har jag gått och blivit förkyld under gårdagen, täppt som fan!

vi hörs senare hej hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0