Han kom hem till slut :)

Godmorgon! Har vaknat för en liten stund sedan, men egentligen hade jag kunnat sova längre..fast jag har massor att göra idag. Måste inhandla dricka till nyår, nya smycken&en ny väska, MEN det verkar ändå som att det blir en lugn nyårsafton, känner mig helt ensam och övergiven. Men jag är glad över att jag och Emil har varandra, men men. Sen ska jag träna&sola idag också, känner att färgen börjar försvinna och magen börjar kika fram.
Så nu är det dags att åtgärda!

Har faktiskt inte så mycket mer att tillägga för tillfället, tänkte lägga mig i soffan och se Wallander. Sen ta mig lite frukost och senare åka iväg och inhandla allt. Vi hörs sen!

om det ändå inte vore 100 mil bort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0