Har ingen lust!

Såg klart Wallander för en liten stund sen, jag har också hunnit äta frukost, den bestod av havregrynsgröt! Borstade just tänderna och tänkte faktiskt ta och fixa till mig, ser ut som ett troll i håret och lite smink skulle faktiskt sitta fint. Tänkte åka in till stan och inhandla alkohol inför nyår ifall det blir något firande, sen gör lite andra små ärenden..men det har ju redan skrivit om.

har lite bloggtorka och vet inte riktigt vad jag ska skriva om? Men det kommer väl så småningom. Om en månad flyttar vi upp och det är jag otroligt lycklig över. Längtar sjuuuukt mycket <3

Ikväll blir det gymmet, känner mig taggad. Ska inte ränna runt på stan allt för länge då slutar det bara med att jag inte orkar träna idag heller. Inte så kul kanske.

Hejdå :)


Juldagen, se så röd och fin jag var. Hade mina röda lackpumps också ;)!


Är helt förälskad i mina tofflor..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0