Hur fick jag det till tre timmar?

Satt och funderar på hur i helvete jag fick 15-20 att bli tre timmar? Nu har jag inte gått i skolan på länge börjar jag känna, haha! Sen jobbar jag 15-22, jag har ju fan ingen koll på något alls, är som en förvirrad gammal tant!

JESUS! Nu har jag i alla fall gjort mig i ordning, känner mig som en fet gris för att jag varit så onyttig under en lång tid plus att jag inte har tränat på en vecka. Åker i alla fall iväg på en lite stund, ska bli rätt kul att jobba, även fast jag är trött, hur det nu går ihop. Har sovit tio timmar och är ändå trött. Men det var väl någon timme för länge.

Sitter och lyssnar på Lady Gaga-Bad romance just, den är riktigt bra :). Vi hörs kanske ikväll när jag kommit hem. Annars blir det väl mys framför någon bra film! Ha en fortsatt trevlig dag och en trevlig kväll. PUSS!!


Kommentarer
Postat av: carro

vad du är duktig! jag har varit utan igår & hittils idag, och jag är sjuk! då man brukar trösta sig som mest, haha! ;P

2009-12-08 @ 14:12:45
URL: http://caarroekholm.blogg.se/
Postat av: Karin

Jo jag mår bara bra :) Hur har ni det själv i sthlm?

Det vore jätte kul att träffas! :D

2009-12-08 @ 16:26:47
URL: http://chaarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0