I can feel it coming

Alltså usch usch usch, jag är inte alls på humör för något, känner mest för att ligga i soffan framför en bra film och gotta mig hela jävla kvällen! Har ingen som helst lust att ens tänka på något överhuvudtaget. Kallt är det också, värmen är på högsta och ändå fryser jag! Har på mina söta tofflor som jag fick av Emil's föräldrar i julklapp och har virat in mig i min rosa filt men ändå fryser jag! Jävla skit, sen vill jag ha choklad och då måste man gå ut och ute är det också kallt. Ingen träning blev det idag i alla fall, kände mig inte alls på humör så då var det lika bra att stanna hemma. Har suttit och tittat på Anna Ankas jul på tv3 play men nu vet jag inte vad jag ska hitta på..kanske att man slår igång Wallander eller något liknande, men jag vill ha något att smaska på..TYP NU!

Till nyår då..vafan ska man göra? Jag har ingen lust till att göra något..allt är bara bajs. Jobbar nyårsafton&nyårsdagen, familjen har man där uppe och här har man vänner som redan planerat allt. Jag vill bara härifrån! Ska fan gå och köpa choklad och allt vad jag är sugen på, lägga mig i soffan och tröstäta. Hur vi ska fira in det nya året, ja det återstår att se. Men det hade faktiskt varit mysigt att bara vara jag och Emil, ensamma för en gångs skull, äta oxfilé , dricka champagne, ja festa till det lite lätt.

nu vill jag bara att mitt hjärta ska komma hem så han får hålla om mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0