Ingen utgång.

Det blev en hemmakväll med film och gotta, rätt skönt ändå, även fast jag gärna hade gått ut en sista gång innan vi åker hem. Men det kommer fler tillfällen :). Jag är rätt trött så man kanske går och sover snart, men det känns inte kul att gå till sängs så tidigt när man åker hem imorgon, jag vill som ta vara på den tiden som finns kvar. Haha, fan vad hemskt det låter! Men men, jag är smutsig och funderar starkt på att ta en dusch, då kanske man piggnar till och klarar av att vara vaken ett tag till :P..Tallus ska hämta Amanda i Haparanda om ett par timmar så man kanske ska följa med som sällskap? Nåväl, vi får väl se vad som sker.

Jag är i alla fall inte sugen på att se film nå mer, jag vill göra något vettigt..men vad fan ska man då göra? Kvart över elva en lördagkväll, då finns det väl inget annat att göra.

Hejdå! :)


Kommentarer
Postat av: carro

joo, precis!:D har du fått jobb och så i luleå då? :)

2009-12-27 @ 00:59:58
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0