Jag blir så fruktansvärt nedstämd!!

Godmorgon, eller ska jag säga god eftermiddag? Ja, för mig är det i alla fall morgon. Flygresan gick åt h-vete igår, har aldrig varit så irriterad och less på att vänta hela mitt liv&då har man flygit ett ex-antal gånger. Men igår gick gränsen. Flyget som skulle gå 20.55 gick istället 00.00, vi hade alltså fått vänta i tre hela timmar på att få åka hem..kan ju säga att vädret verkligen ställde till det för många. Men men vi kom oss ner, inte för att det gjort så mycket ifall planet blivit inställt men det var ju skönt att komma iväg till slut. När vi kom till Arlanda fick vi vänta en stund på väskorna och när vi fått dom gick vi till flygbussen som skulle ta oss till centralen. Väl där stod det en massa taxibilar och inväntade alla resenärer, men eftersom det var så mycket folk hann vi inte greppa en. Så vi gick ner till centralstationen och det kom en taxi som vi tog, men far åt helvete vilket överpris! Vi betalade 631:- för 12,8 km, vet ni hur dyrt det är?! Jag blev då less, men när man ändå var less, varför inte bli mer less? Suck..

Nåväl, jag har i alla fall fått sova ut och det är jag glad för. Stackars Emil fick bara sova 2 och en halv timma innan han skulle upp och åka iväg till jobbet. Hujja! Tog på mig träningskläderna direkt när jag vaknade så jag ska väl ta och göra mig frukost, om det finns något hemma vill säga, annars blir det en proteindrink. Sen åker jag iväg och tränar, känner att det behövs..men ska jag vara ärlig har jag inte svullat så mycket som man gjort under alla andra jular. Så det känns jävligt skönt! Tror nog inte att jag gått upp något heller :d..jippi för det!

Nu längtar jag bara tills Emil kommer hem så man slipper känna sig så ensam! :( Det är verkligen deprimerande att vara tillbaka, nu är det inge folk omkring en och jag blir fan tokig! Längtar till sista januari..då äntligen får vi stanna, slippa åka tillbaka. Vi hörs sen, nu ska jag se Paradise Hotel som jag inte sett på en vecka. Hurray! :) Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0