kan inte sova.

Godmorgon, jag är uppe tidigt idag även fast jag hade fått sova hur länge jag velat. Men jag kunde inte somna om när Emil åkt till jobbet, har legat och vridigt och vänt på mig i 40 minuter men sen fick jag nog och steg upp. Det är ännu mörkt ute och det är fan det värsta. Hatar att det är mörkt ute när man stiger upp, det är som deprimerande. Nåväl, idag jobbar jag mellan halv fem och åtta, jippi! Världens längsta arbetspass-NOT! Ååh, alltså nu på senaste har jag fått skittider, korta pass och till och med sällan. Jag har visserligen mitt andra jobb som jag kan gå till, men det känns inte alls så lockande att börja sitta i telefon hela dagarna igen..var som anledningen till att jag sökte nytt jobb från början. Men om det fortsätter såhär, så har jag väl inge val. 

Blir ingen träning idag heller, känner mig tjock i halsen och täppt i näsan, kan säkerligen vara så bara nu på morgontvisten men det är nog lika bra att jag vilar mig ytterliggare en dag. suck! Julklappshandlingen igår gick väl inte direkt som vi hade tänkt oss, vi kom hem med en julklapp! Inget att hurra för, men det är ju bra att man börjar i tid i alla fall. Tänkte försöka mig på en fortsättning idag, om jag orkar. Näfan, orkar inte blogga nå mer nu tänkte kolla vad vi har för intressant på datorn som är sevärt. Vi hörs senare!

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0