Känner mig mänsklig igen!

Kom precis ut ur duschen som gjorde susen, vaknade till och nu känner jag mig mänslig igen! :) Tur är ju det, för om en timma måste jag åka till jobbet och då vill jag inte sitta i kassan och få folk att tro att dom handlar av en zombie. Sitter bara i handduk nu så här kan jag inte slöa så länge till, måste ju gå och lägga på masken samt klä på mig några bekväma plagg.

Har sett på All about Steve en komedi med Sandra Bullock, filmen var faktiskt bra! Trodde inte att den skulle vara det, men det visade sig att jag hade fel. Såg även Merry Madagascar, men den var jätte kort? Nåväl, det har varit skönt att ligga framför tvn, det var jävligt gott med mat också. Gjorde mig köttbullar, makaroner och brunsås..gudomligt gott! Är stolt över att jag lagt av med att köpa skräpmat, det är dyrt och man blir bara fet! Tacka vettja husmanskost..

näfan, måste gå och fixa mig nu. Hejdå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0