Legat framför tvn som en död fisk.

Har inte haft någon ork att skriva efter senaste inlägget. La mig framför tvn och såg film, efter film, sen somnade jag i två timmar, såg lite till film snabbdammsög hallen då det var ton med sand som dragits in och sedan diskade jag. När Emil kom hem gjorde jag en god middag åt oss som bestod av lövbiff, potatisgratäng, sallad och bearnaisesås..sjuukt gott! Känner mig bättre nu, men det är väl oftast bättre på kvällen, men imorrn när jag vaknar hoppas jag ändå på att vara friskare :). Sen har vi sett nya avsnitten av Dollhouse..åh serier är bäst!

Nu tänkte vi gå tills sängs, jag känner mig jätteofräsch då jag inte orkat duscha idag..är riktigt ofräsch. Men vad gör det, ska tvätta sängkläderna imorrn så det gör inget att jag inte är ren ;). Godnatt på er, vi hörs imorrn!

sleep tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0