Lussekatter är fan gott!

Har precis kommit hem, har varit iväg till gymmet och solat (blev inge gym för att jag var lat) och sen gick jag på mat dax och handlade lite mat till nyår. Vi ska laga oxfilé med potatisgratäng och någon god sås, samt ha förrätt och det blir skagentoast som vanligt (vi båda älskar det, så why not?) och sen köpte jag jordgubbar som säkert blir gott att bara ha vaniljglass till :). Nu sitter jag och äter en lussebulle, och jag älskar det! MUMS, så gott det är! Väntar på att Emil ska komma hem och jag tror att Kasper&Mischa skulle komma med, dom ska dricka lite GT och jag kaaaanske tar en cider bara för sällskapet. Amanda var förbi en sväng innan jag åkte och solade, kul att folk kommer förbi lite ibland och säger hej, man blir som glad! 

Har inte så mycket mer att tillägga, tänkte gå och ta mig ett glas vatten med citron! :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0