Middag&Wallander!

Blev svinsugen på att se på Wallander när jag läste att Carro hade gjort det så laddar hem en massa nu. Gjorde precis klart middagen och idag blev det stekt kýckling i kycklingkrydda och sallad med solroskärnor i, SVINGOTT! Träningen gick alldeles utmärkt körde rygg, underarmar och kondition. Sen gick jag dit&hem! Har mer tid att blogga, måste äta och se Wallander. PRIO 1 ! Men..jag hade planerat att städa idag. Fan fan fan..jag föll för soffan och tvn idag :). Men det är sköönt.

Dagens träning

Rygg
Marklyft 1x5 85 kg 1x3 85 kg
Stångrodd 1x10 40 kg 2x7 45 kg
Latsdrag 1x5 50 kg 1x7 45 kg
Maskinrodd 1x7 35 kg 1x5 40 kg

Underarmar
Underarmscurls 1x10 10 kg 1x8 12,5 kg 1x8 10 kg
Omvända underarmscurls 2x6 7,5 kg

Kondition 45 min på cykel och crosstrainer samt 30 minuters promenad hem och till gymmet!

NU SKA JAG SE WALLANDER! hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0