nackspärr..

det gör ont när jag vrider på huvudet, ser helt störd ut när jag ska kolla åt höger&vänster..hatar att ha nackspärr, sist jag hade det var jag väl kanske tio bast! ÅH, jag blir tokig! Kommer ju aldrig kunna träna igen, på länge..suck. Aja, har diskat och sett på film, The Proposal hette den, faktiskt ganska bra film :)..jag hade då trevligt haha. Satt och asgarva för mig själv vissa gånger, men som alla andra romantiska komedier så är det ju alltid ett romantiskt slut :)..gulligull! Satte vattnet och koka nu, tänkte käka varmkorv med bröd idag med..känner mig handikappad och seg. Jag orkar fan inte göra något! I och för sig hade jag kunnat göra omelett, men palla skära tomat, lök och skinka? Näfan, allt ska vara så enkelt som möjligt. Har inte tid! eller har väl ganska mycket tid men..

känns förjävligt att man ska åka och jobba, känner mig inte speciellt pigg för det överhuvudtaget..kul att sitta i kassan när man har ont i nacken. NOT! Men som tur är jobbar jag bara tre och en halv timma..känner mig som en gamling som bara får jobba några timmar i veckan..helvete jag behöver PENGAR! men, jag har ju fått min deltidanställning på uniflex, så mer kassatider kommer nu innan jul. Och tacka gudarna för det! need money..need it! Är jätteglad för det :)

Nu ska jag gå och titta till vattnet och isåfall hälla i körven. Sen ska jag se film igen, skööönt.


Filmen får 8 av 10 :), tycker Sandra Bullock är en ganska bra skådespelerska ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0