onsdag och vilodag

Har hunnit med dom sakerna jag planerat att hinna med hittils. Diskat, dammsugit, plockat, badat badkar och duschat. Emil är och tränar, eftersom jag kände mig lite krasslig igår bestämde jag mig för att ta en vilodag idag, lite tråkigt när man för en gångs skull kan träna tillsammans, men jag har ingen som helst lust med att bli sängliggandes resten av veckan bara för att få träna tillsammans. Nej usch nej! När Emil är tillbaka ska vi åka in till stan och inhandla de första julklapparna för i år. Tänkte också gå på MAX för att vi började prata om det igår kväll och blev sugna, det är inte ofta vi går och käkar på Max så jag tycker det är värt ;). Ska även köpa ett nytt puder för att mitt är helt slut, räcker förhoppningsvis lite till sminkningen idag. Men eftersom jag hunnit bli brun räcker det nog med solpuder! 

Tänkte gå och kolla i min garderob vad man kan ha på sig, det ser sjukt kallt ut ute. Frost. brr...tur att man inte ska vara utomhus i alla fall. Sen värmer min päls mig ganska gott ;). Näfan, måste sätta igång så vi kommer iväg när Emil är tillbaka och har duschat osv. 

vi hörs senare!  

Kommentarer
Postat av: Iida

2009-12-02 @ 18:54:00
Postat av: Iida

Max is the shit :) ja förfan visst är de fest här hos på mig på Lördag! Jag räknar med dig och Emil ? :) Kraam

2009-12-02 @ 18:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0